Виховна робота



100 річчю В.Сухомлинського

 присвячуємо свої малюнки



                                 8 березня - свято матусі

             

Мета заходу: прищеплювати любов і повагу до жінки – матері, бабусі, сестрички, подруги. Виховувати в учнів естетичний смак, навички морально-естетичної поведінки. Зміцнювати колектив класної родини.
Вчитель: З давніх давен на нашій українській землі образ довгожданої весни уособлювала гарна молода дівчина з вінком на голові. Народний образ весни – це образ краси, сили і надії. Першим і по жіночому особливим місяцем весни є березень. Він, як мовиться в народі, й усміхнеться, і заплаче, і ошкіриться крутим норовом. Недарма про його гонористу і непередбачливу вдачу кажуть: у березня жіночий характер, бо вночі тріщить, а вдень плющить . Тому в цьому місці ми зібрались своєю класною родиною, щоб вшанувати жінку – матір, бабусю, сестричку, подругу – всіх жінок на землі.
Нехай всі турботи, труднощі, нещастя покинуть вашу оселю. Хай завжди світить сонце у вашому домі, нехай ваші обличчя сяють від ласкавої посмішки. Щастя вам, дорогі жінки, добра, краси, кохання, вічної молодості і весни.
 Зі святом вас, дорогі жінки-матері! (ЧИТАТИ ДАЛІ...)




            

                                                  Виховна година    1клас
                                                             

                  ВЧИМОСЯ БУТИ ДОБРИМИ ЛЮДЬМИ (див.)    

Мета: розширити знання творів В.О.Сухомлинського; розвивати зв’язне мовлення; виховувати шанобливе ставлення до оточуючих; розвивати бажання виховувати у собі позитивні якості.
Обладнання: ілюстрації до творів В.О.Сухомлинського; казка А.Лопатіної «Квітка правди»; паперові пелюстки квітів.

                                                       Хід виховного заходу

Вступна частина

1.Організація класу

- Дорогі діти! Сьогодні до нас завітало багато гостей. Ми раді всіх їх бачити. Поверніться, будь ласка, до них, посміхніться і привітайтесь.2.Слухання й аналіз змісту вірша «Твори добро» Л.Іванкова- Як ви вважаєте, діти, яке призначення людини на Землі?- Послухайте, у чому вбачає призначення людини поет Л.Іванків.Педагог виразно читає вірш.

Ти добро лиш твори повсюди

Хай тепло твої повнить груди

Ти посій і доглянь пшеницю

Ти викопай і почисть криницю

Волю дай, нагодуй пташину,

Приласкай і навчи дитину,

Бо людина у цьому світі

Лиш добро повинна творити!

- Про яку чесноту йдеться у вірші?

- Якою має бути людина?  (читати далі....)




 
«Людина приходить у цей світ, 
щоб залишити добрий слід».

                      В.О.Сухомлинський




Мета заняття: формувати соціально-позитивні стереотипи поведінки, виховувати соціально-активну особистість, здатну мислити, спонукати дітей до проявів доброти, милосердя 

Обладнання: картини колишнього учителя образотворчого мистецтва Тарнавського М.Ф., демонстраційні картки професій, аудіо запис пісні «В гостях у казки».

Хід заняття:

1. Вступна частина.

1.1.Емоційне налаштування на заняття

Звучить пісня «В гостях у казки».

- Який у вас настрій? Якщо гарний – посміхніться до свого товариша. Я теж посміхаюся вам, а ви мені.


- Що дає нам посмішка? 

У чому її сила ?






Орієнтований зміст відповідей:
Може поліпшити нам настрій, може зігріти нам душу…
-Я прийшла до вас теж з гарним настроєм, тому що всіх вас люблю і хочу багато чого вас навчити.
2 . Повідомлення теми і мети заняття:
- Сьогодні ми поговоримо з вами про людей, які роблять, або уже зробили добрі справи у своєму житті.
3. Бесіда-опитування:
-А що таке добро? Яких людей називають добрими ?
(Орієнтовані відповіді: людей , які допомагають слабким і людям похилого віку , уміють утішити , не залишають друга в біді , роблять добрі справи )
- Погляньте навколо себе і скажіть, що ви бачите у нашій класній кімнаті?
(Орієнтовані відповіді: меблі, вікна, двері, книжки, ручки, картини на стінах)
- Хто все це створив?
(Орієнтовані відповіді: меблі – столяр, книжки – друкар, стіни – будівельник, картини – художник)
- Одним словом - це все результат людської праці. Я не знаю тих людей які створили меблі, книжки, вікна, а от хто створив картини  я знаю  і хочу вам про цю людину розповісти.
4. Слово про митця
Картини, які ви бачите на стінах нашої кімнати, створив колишній вчитель образотворчого мистецтва Тарнавський М.Ф. Він хотів створити особливий світ для дітей , які заходять у цю кімнату. У цьому світі добро завжди перемагає зло. Тут завжди затишно і тепло для душі. Я хотіла б, щоб ви більше дізналися про цю людину.

                          Біографія
Микола Францович - художник, звичайна людина. Він створив картини, зробив добру справу. На світі  є багато різних професій. Люди інших професій можуть теж робити у своєму житті добрі справи.

Готуючись до цього заняття, ми поділились на 4 групи і зараз створимо ланцюжок добрих справ людей різних професій.

Будівельник (Шаргородська Н., Вовкодав Н., Мацепань О., Катеринчук Р.)


Лікар  (Жилєєва Н., Плоп І.,Мудракова Р., Даценко Р.)


Солдат (Макутін Є..Беркатюк О..Даценко К.)


Вчитель (Гонта Т., Книшук  А., Гальпрейтух Д.)



5. Презентація  груп.
ІІІ. Заключна частина
1.Формування  висновків
Що зрозуміли ви після цього заняття?
(Орієнтовні відповіді дітей: не головне - яку професію обере  людина, а головне те, що залишить після себе)
Слова вчителя
Можливо солдат не намалював картину, не побудував будівлю, але виконуючи свій обов’язок, зберіг мир на землі. Лікар – врятував  чиєсь життя. Працю вчителя зараз не видно, але її результатом стане у майбутньому чийсь добрий вчинок, чиясь щаслива  доля.

2.Гра «Люстерко  майбутнього»
IV.Підсумок заняття
Слова вчителя
Діти, пам’ятайте, що не тільки на уроці, а кожної хвилини свого життя, роблячи свою улюблену справу, ми можемо робити добрі справи не тільки для себе, для своєї сім’ї, але й для інших людей, для всієї країни, адже людина приходить у цей світ, щоб залишити добрий слід.              

ІНФОРМАЦІЙНИЙ ПРОЕКТ

"ДОБРОТА-ЦЕ ЧАСТИНА НАС"

МЕТА: формувати моральні якості дитячої особистості засобами слова; створити ситуацію "глибокого занурення" в тему; сприяти розвитку творчої активності; формувати ключові компетенції учнів;виховувати міцну внутрішню опору людини, що знаходить своє втілення в доброті і чуйності, у готовності допомогти будь-якій людині у біді, у здатності співчувати.Ключове питання: "Навіщо людям доброта?"Кінцевий результат: викликати у дітей бажання діяти за принципом моралі "творити добро, красу і радість"Тривалість проекту тиждень.


ВИХОВНА ГОДИНА "ДОБРОТА - ЦЕ ЧАСТИНА НАС" (читати далі....)




ДОБРІ ПОРАДИ ДІТЕЙ:


Додати заголовок