![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgzwKW1CPJRuV-kagxQFJCrkLXfo0xEz5T-dZPjNDQsjLBSJMCsu3qdGVOIsGjqo-mNpJSce32l7pTTDTmrJQRHNvmUlNU_q-AnzhEEvUJLYnVCRuWX14WaOjOoq6nJgJI82gehZxcmSjca/s200/0_123500_8200f7c7_orig.gif)
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiqshoU_6q3h1Jtt3msF3_Y6ka4IzXmGJcdE-Mee_K5c8bR-7cllrEce5Q4lv4Md07mkmVl01d0E3QCbtSt5e7dxwpMtAA8AAYVtXCazV8ClsZWd_e465rF1H4Jkq_ZWBAMoAI3HZN6HdNw/s320/6a00e5509b3be6883401543675b43d970c-800wi.gif)
З досвіду роботи
Однією з засад, на яких ґрунтується Державний
стандарт загальної початкової освіти, є компетентнісний підхід. В умовах його упровадження значну
увагу слід приділяти організації взаємодії між учасниками навчально - виховного
процесу. Відтак учитель має віддавати перевагу методам і формам організації
навчання, які стимулюють активну пізнавальну й перетворювальну діяльність
учнів. Одним з найефективніших засобів формування в учнів компетентностей
вважаю метод проектів. (читалі далі...)
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiAF7Kb6w5_WTmZRPAu-Uja_HZGcz0sFo_p1lfqC2spSIM__rTgfs7Bbb75NiNHo2nmqg5B4KU7OpvZpadxWWBzaJ9uU5tojpY3-s95n1id4zPaccWhlmosZtId5BJATye_CBLEfHMUYaWw/s640/source.gif)