Сучасний урок



"НАВЧАННЯ ГРАМОТИ" - 1 КЛАС


Тема. Звук «ж». Позначення його буквою Жж «же». 
           Письмо рядкової букви ж.
Мета. Створити умови для вивчення букви « же». Ознайомити з буквою Жж «же», її назвою та звуковим значенням,вчити правильно вимовляти звук(ж) перед глухими приголосними та в кінці слова, читати склади та слова з новою буквою, формувати уміння оцінювати наслідки своєї діяльності за орієнтиром учителя, прищеплювати почуття любові до природи
Вчити писати малу букву ж,правила поєднувати її з іншими буквами, удосконалювати вміння робити звуковий аналіз слів,розвивати увагу, спостережливість.
Обладнання: зразки друкованих та рукописних букв, таблиця для читання складів,фішки для складання звукових моделей слів, куб, малюнки, таблиці слів.
Тип уроку: комбінований. (ЧИТАТИ ДАЛІ...)










УРОКИ-ПРОЕКТИ
Метод  проектів  є інноваційною педагогічною  методикою. Він дозволяє найповніше  враховувати  індивідуальні особливості кожного учня, тобто реалізувати особистісно орієнтований підхід у навчанні, заснований  на особистісних характеристиках, що передує  досвіду, рівню  інтелектуального, морального  та фізичного розвитку дитини. Метод проектів дозволяє розвязати проблему  мотивації , створити позитивну  атмосферу  навчання , навчити дітей  застосовувати свої  знання на практиці  для розвязання  життєвих  і особистісних проблем.
               



                                                    Урок-проект Т.Г.Шевченко 




   УРОК ПОЗАКЛАСНОГО ЧИТАННЯ  

                              4клас

Тема. Поетична світлиця. Т.Г.Шевченко «Вітер з гаєм розмовляє…», «Садок вишневий коло хати», «Реве та стогне Дніпр широкий». В. Скомаровський  «Кобзарі».


Мета: розвивати  інтерес учнів до видатних діячів української літератури; збагатити й узагальнити знання дітей про Т.Г.Шевченка- великого поета і художника; зосередити увагу на образних  засобах створення поетичних картин української природи; розвивати вміння виразно читати; розвивати образне мислення і мовлення; виховувати патріотичні почуття, любов до рідного краю.


Хід уроку

I.Організаційний момент
Пролунав і стих дзвінокПочинається урок.
Зовсім часу ми  не гаймо-Працювати починаймо!  ... (читати далі)...